miercuri, 20 noiembrie 2013

Botezătoru' - Naționalist Român (prod. Johnny Dev)

RECOMANDĂM :

Artwork: Botezătoru' ( http://www.facebook.com/botezatoru )
Text: Botezătoru'
Instrumental: Johnny Dev - calatorii din folclor
http://www.facebook.com/JohnnyDevonline




Versuri:
Mulțumesc mamă, ca m-ai facut român
Să fiu mândru tare, să pot să o spun
Aici, peste hotare, peste tot în astă lume
Nu mă identific cu țiganii ce nu-s puși pe fapte bune
Noi suntem adevarații români ce tre' respectați
Cu greu ne poți face față, nu putem fi egalați
Am inventat atâtea, și-am făcut lumii un bine
Te rog nu ne confunda pe noi cu orișicine
C-am luat problema-n piept, ca Hagi-n 94
Și-am fugit și am driblat totul pân' la amfiteatru
Să vedem ce-a mai pus nou Caragiale-n scenă
Să râdem, să plângem sau să ne tăiem vreo venă
Dar stați liniștiți că tot noi avem leacul
Insulina-n '22 ne ușurează veacul
Ne scriem mai ușor testamentu' cu-n stilou
Petrache Poenaru mare om într-un tablou
Pictat cine știe poate chiar de Tonitza
Alexandru Vlahuță sau Ștefan Câlția
Theodor Pallady sau aș mai putea să înșir
Dar îi regretăm pe toți c-au ajuns în cimitir
Alături de Codreanu și Ștefan cel Mare
Care, și-au apărat țara fără abdicare
Ion Antonescu sau Alexandru Cuza
Mircea cel Batrân, Decebal el este muza
Tuturor conducătorilor români
Căci noi suntem daci încă din vechi străbuni
Nu ne uitam originile, știm adevărul
Bravul popor dac a înfruntat Imperiul
Tot aici am rămas, nu plecăm nicăieri
Cu toată Europa-n parte noi suntem veri
Noi am civilizat popoarele analfabete
Tot ce ne dorim sunt o mulțime de zâmbete
Un semn de recunoștință din partea tuturor
Căci din întreaga lume avem cel mai frumos folclor
Tradiții, cântece, jocuri mii și mii
Ce-ți ung sufletul și atriile inimii
De-ndată ce le-nțelegi și intri-n filmul lor
N-o să mai ai în veci nevoie de televizor
Eliberează-te și lasă jos mândria
Bine ai venit și iubește ROMÂNIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu