vineri, 23 martie 2012

Subcarpați în Chișinău


Subcarpati Facebook MOLDOVA 565x800 Subcarpati are un nou membru. Primul concert in aceasta formula, pe 30 martie, la Chisinau!

Subcarpati are, incepand de azi, un nou membru: Valentin Popescu. Cunoscut ca Vali Umbra, acesta va fi a doua voce in trupa. Astfel, primul concert in formula Bean-Vali Umbra-DJ Limun-VJ Andri urmeaza a fi sustinut pe 30 martie, la Chisinau, in clubul Albion, de la ora 21.00. Intrarea – 80 de lei moldovenesti.
“Cooptarea lui Vali Umbra este doar  inceputul episodului de marire a live-ului Subcarpati. Va vom tine la curent pe masura ce se va mari gasca,”, spune Bean.
 Vali Umbra a preferat sa isi faca singur prezentarea: “Ma introduc, Valentin Popescu imi este numele/Fratii imi ziceau Vali Umbra de la trupa OSP/In Baba Novac, inregistram/Cand am ales ca fiecare vers trebuie transmis in univers/Acum, din nou, cu fratele Bean, bineinteles/Inregistrez, adevarata arta/Hip hop am ales.”
Concertul de la Chisinau de pe 30 martie este al doilea din Republica Moldova de la infiintarea trupei Subcarpati. Bean spune ca orasul Chisinau este si va ramane o amintire frumoasa pentru noi. Am putea incepe sa vorbim ore intregi despre cat de sentimental e episodul Subcarpati in Chisinau. E ciudat sa vii ca roman in Basarabia. Vezi influenta ruseasca si ai impresia ca pamantul a fost jefuit si fizic, si cultural, si simti un soi de oftica. Apoi, realizezi ca avem aceiasi poeti, aceleasi personalitati istorice, aceeasi muzica, acelasi folclor si imediat incepi sa te simti ca acasa. Iti dai seama ca, daca vrei, Romania e inca acolo”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu